Outsourcing Ociris

Administrativní procesy

Vaším hlavním záměrem je růst a udržitelný rozvoj firmy, která potřebuje nacházet důmyslné způsoby, jak maximalizovat svoji tržní hodnotu.

Nabízíme Vám řešení v podobě outsourcingu, které již bylo prokázáno u našich zákazníků.

Outsourcing administrativních procesů: jak funguje?

Definujeme s vámi rozsah pokrytí: nejčastěji se jedná o faktoring, archivaci a evidenci písemností. Jakmile je tento rozsah definován, zavádíme analýzy existujících procesů s cílem získat co největší produktivitu a dosáhnout co nejnižších nákladů.

Zavádíme specializovaný technicky a jazykově vyspělý tým. Definujeme a vytváříme potřebné nástroje, které jsou ihned připraveny pro pilotní fázi projektu, která obvykle trvá 2-3 měsíce. V návaznosti na výsledky pilotní fáze s Vámi můžeme definovat rozsah služby plnohodnotného outsourcingu. Poté je projekt připraven ke spuštění.

Výhody naší služby outsourcingu administrativních procesů :

  1. Garance spokojenosti "Spokojen nebo odškodněn": Náš přístup je založen na měřitelném odhodlání zlepšit výkon Vašich informačních technologií a jakost projektů. Definujeme s Vámi měřitelné cíle a náklady Vám budou vráceny, pokud nedoje prokazatelně naší vinou k dosažení Vámi stanovených cílů. Máte možnost na konci pilotní fáze vyjádřit Vaši spokojenost. Pokud spokojenni nejste, společnost se zavazuje vrátit Vám poměrnou část Vaší investice.

  2. Naše náklady jsou nízké: Tomu odpovídá i cenová kalkulace našich služeb.

  3. Aplikujeme na sobě samých to, co nabízíme našim klientům: vědět, že náš back office funguje na modelu řízení vždy jedné části outsourcingu administrativních procesů

Centrum služeb

Poskytování našich služeb je zaměřeno na podporu uživatelů Vašich počítačů.

Rozsah této podpory je následující:

  • Incident
  • Požadavek na službu
  • Požadavek o informace
  • Stížnost

Podle standardu ITIL nabízíme skutečný "Service Desk", který je zrcadlem stavu Vašeho IT oddělení vůči cílovým zákazníkům.

Nabízíme zajištění kontaktu s týmem odborníků se sídlem ve střední Evropě, technické a jazykové dovednosti, které žádáte.

Jsme také schopni reagovat na požadavky přímo na místě: IMAC Install – Move – Add- Change

Výhody naší služby outsourcingu Service desku je:

  1. Garance spokojenosti "Spokojen nebo odškodněn": Náš přístup je založen na měřitelném odhodlání zlepšit výkon Vašich informačních technologií a jakost projektů. Definujeme s Vámi měřitelné cíle a náklady Vám budou vráceny, pokud nedoje prokazatelně naší vinou k dosažení Vámi stanovených cílů. Máte možnost na konci pilotní fáze vyjádřit Vaši spokojenost. Pokud spokojenni nejste, společnost se zavazuje vrátit Vám poměrnou část Vaší investice.

  2. Naše náklady jsou nízké: Tomu odpovídá i cenová kalkulace našich služeb.

  3. Aplikujeme na sobě samých to, co nabízíme našim klientům: vědět, že náš back office funguje na modelu řízení vždy jedné části outsourcingu administrativních procesů.

Chcete se dozvědět více informací o našich službách outsourcingu? Zanechte své kontaktní údaje a náš poradce Vás bude kontaktovat do 24 hodin.

zpět na seznam služeb